Csörgővel Hatvan és Somoskőújfalu között

 

2012. augusztus 12. és 17. között a 108-as számú (Debrecen-Füzesabony) vasútvonalon útátjáró-átépítés miatt vágányzári menetrend volt érvényben. A vonatok csak Füzesabony és Tócóvölgy állomások között közlekedtek, onnan Debrecenig vonatpótló autóbuszok szállították az utasokat.

A problémamentes fordulás érdekében a debreceniek igényt tartottak néhány hatvani Uzsgyira, ahova így jobb híján a csörgős ingákat küldték cserébe.

A 81-es vonalon augusztus 11-én, szombaton jelent meg hosszú idő után az első ingaszerelvény a 418-188-as géppel és a Bdt-130-as vezérlőkocsival, amihez kedden 418-163 és Bdt-106 csatlakozott, majd csütörtökre már csak utóbbi maradt.

Régóta terveztem, hogy beutazom ezt a szakaszt, most pedig pont kapóra jött ez a kis cserebere, így az utolsó csörgős üzemnapon ellátogattam a vonalra.

Örök dilemma a fotósok körében, hogy inkább az utazást válasszák-e vagy a nyíltvonali fotózást, mert a kettő együtt csak nagyon nehezen, kompromisszumok árán megy. Én most inkább előbbit választottam, pedig a vonal gyönyörű tájon halad, nem lett volna nehéz találni egy-két kiváló fotóhelyet, mint ahogy azt sokan meg is tették a nap folyamán.

 

Next index page

 

of 2

 

6341-024.JPG

6341-030 es 6341-024.JPG

v43-2258(2).JPG

v43-1107(2).JPG

480-011.JPG

5341-042.JPG

m41-2163(20).JPG

1116-001(2).JPG

m41-2163(21).JPG

6341-004.JPG

jobbagyi.JPG

matra.JPG

matra(2).JPG

bdt iv.JPG

salgoi var.JPG

m41-2163(22).JPG

bdt-106(4).JPG

somoskoujfalu.JPG

somoskoujfalu(2).JPG

m41-2163(23).JPG

salgotarjan.JPG

377-210.JPG

bdt-106(5).JPG

hatvan.JPG

480-007 es 6341-008.JPG