Generációváltás Debrecenben

 

Hosszú hercehurca után 2014 elejére végre elkészült Debrecen „4-es metrója”, a Nagyállomást a város északnyugati részén fekvő lakótelepekkel összekötő 2-es villamosvonal. Az első CAF Urbos 3 típusú villamoskocsi már tavaly májusban megérkezett Spanyolországból, a próbafutást pedig nyáron meg is kezdték először az 1-es, majd később a 2-es vonal elkészült szakaszán.

A legfontosabb viszont ezzel kapcsolatosan, hogy emiatt égetően közeledik a Bengálik búcsújának időpontja, viszont érdekesség, hogy a CAF-ok egyelőre nem közlekedhetnek az 1-esen a peronok mérete, illetve a nagyerdei ívviszonyok miatt, ám a tavasz folyamán a szükséges átépítések meg fognak történni.

Testvéremmel közös utazásunk a február 26-i átadás előtt pár nappal volt esedékes, mert ugyan az idő elég szomorkás volt, féltem attól, hogy az egyetemi félév beindultával nem fogok már tudni eljönni Bengálit fotózni. Csak a nap folyamán jöttünk rá, hogy miközben az 1-esen 3 Bengáli is tiszteletét tette, a 2-esen utasok nélküli próbaüzem zajlott, a villamosok a valós menetrend szerint közlekedtek 6 percenként, teljesen üresen (!), ami azért kívülről kissé röhejesnek tűnt.

 

Next index page

 

of 3

 

6312-001(2).jpg

489(3).jpg

489(4).jpg

489(5).jpg

486.jpg

486(2).jpg

486(3).jpg

491.jpg

491(2).jpg

491(3).jpg

504.jpg

501.jpg

508.jpg

506.jpg

486(4).jpg

486(5).jpg

505.jpg

486(6).jpg

486(7).jpg

491(4).jpg

491(6).jpg

491(8).jpg

518.jpg

518(2).jpg

513.jpg