Január-február villamosai 2014 januárjában továbbra is a Tátráké és az SGP-ké volt a főszerep a miskolci síneken, a Skodák közül
viszont itt volt már a 600-as és a 601-es. Utóbbi a 10.000 (+1000) km-es tartampróbát
már novemberben teljesítette, viszont ezután is fel-feltűntek a zöld-fehér
tuják a városban, a 601-es többször mint a 600-as. Utasforgalomban január 20-án végül mégis a 600-as
kezdett el közlekedni, de a 601-esre is csak február 3-áig kellett várni. Közben a Tiszai pályaudvaron egyre kaotikusabb lett
a helyzet, a futópróba alatt a Skodák be sem mehettek oda, a 197-es SGP
január 10-ei siklása után pedig világossá vált, hogy valamit kezdeni kell az
uniós projektből kimaradt végállomással. Egy kétnapos Selyemrét-Tiszai
vágányzárral sikerült annyira összetákolni a vágányzatot, hogy minden típus 5
km/h-val behaladhasson a Pfaff-épület elé, viszont
erre két hétköznapon került sor, így az SGP-k sem
voltak nélkülözhetőek, fordításuk a Szondi György utcai telepen keresztül
történt a szükség-vezetőállás használatával. |
|
|