Január-február villamosai

 

2014 januárjában továbbra is a Tátráké és az SGP-ké volt a főszerep a miskolci síneken, a Skodák közül viszont itt volt már a 600-as és a 601-es. Utóbbi a 10.000 (+1000) km-es tartampróbát már novemberben teljesítette, viszont ezután is fel-feltűntek a zöld-fehér tuják a városban, a 601-es többször mint a 600-as.

Utasforgalomban január 20-án végül mégis a 600-as kezdett el közlekedni, de a 601-esre is csak február 3-áig kellett várni.

Közben a Tiszai pályaudvaron egyre kaotikusabb lett a helyzet, a futópróba alatt a Skodák be sem mehettek oda, a 197-es SGP január 10-ei siklása után pedig világossá vált, hogy valamit kezdeni kell az uniós projektből kimaradt végállomással. Egy kétnapos Selyemrét-Tiszai vágányzárral sikerült annyira összetákolni a vágányzatot, hogy minden típus 5 km/h-val behaladhasson a Pfaff-épület elé, viszont erre két hétköznapon került sor, így az SGP-k sem voltak nélkülözhetőek, fordításuk a Szondi György utcai telepen keresztül történt a szükség-vezetőállás használatával.

 

 

Next index page

 

of 3

 

202(3).jpg

202 es 204.jpg

202(4).jpg

202(5).jpg

202(6).jpg

204(3).jpg

195(2).jpg

v46-012(2).jpg

m47-1315(5).jpg

m41-2148.jpg

v43-1105(9).jpg

191 es 195.jpg

195(4).jpg

197 es 185.jpg

195(5).jpg

197(4).jpg

190(4).jpg

189.jpg

189(3).jpg

184(3).jpg

184(5).jpg

184(6).jpg

185.jpg

185(2).jpg

185(3).jpg