Leköszönő SGP-k és Tátrák a kettesen

 

2014 októberében felgyorsultak az események, ugyanis vészesen közeledtek az önkormányzati választások, ennek megfelelően pedig pár nap alatt újabb 5 Skoda állt forgalomba, így október 10-én már 10 db alacsonypadlós villamos szolgálta a miskolci utasokat. Két nappal később, vasárnap „közlekedéstörténeti sikerként” már a teljes forgalom ellátható volt velük (valójában szomorú, hogy a felújítással együtt 10 perces követést kaptunk ajándékba). Ezzel együtt értelemszerűen 5 Tatra került a 2-esre, ahol így már fele-fele arányban osztoztak az SGP-kkel. Természetesen továbbra is az volt a célom, hogy minél több képet készítsek a több mint 11 éve szolgáló osztrák vaskerekűekről, de közben nem ártott arra sem figyelni, hogy ezzel együtt a KT8D5-ösök lassacskán elbúcsúznak az 1-es vonaltól. Ezenkívül nekiláttak a Tiszai belső vágányának átépítéséhez is egy az eredeti tervek szerint október 19-től 27-ig, valójában a „rossz időjárás miatt” 31-ig tartó vágányzár keretében.

 

Next index page

 

of 2

 

200(6).jpg

206 es 200.jpg

211(13).jpg

208(8).jpg

216 es 203.jpg

203(7).jpg

211(16).jpg

209(8).jpg

605(3).jpg

622.jpg

601(49).jpg

207(11).jpg

215(8).jpg

608.jpg

brf-031, 182 es 209.jpg

182(20).jpg

182(23).jpg

217(11).jpg

600 es 601.jpg

604(9).jpg

204(8).jpg

211(17).jpg

215(9).jpg

600(14).jpg

192(11).jpg